فرماندار شهرستان بیله‌سوار از پلمپ 18 مورد مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی متخلف در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم گفت:‌ تعداد ۲ هزار و ۳۰۹ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و ۸۹۳ مورد بازدید از اماکن عمومی شهرستان بیله‌سوار انجام شده که ۲۴ مورد به مراجع قضایی معرفی شده است و برای ۱۸ مورد نیز پلمب شده است.

وی تصریح کرد: همه دستگاههای دولتی باید وظیفه و مأموریت خود را در بحث سلامت و امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال کنند و از تمام اختیارات قانونی خود در این زمینه استفاده کنند تا هم مسایل بهداشتی شهرستان با سرعت بیشتری حل شود و هم میزان پرونده‌های ارجاعی به مراکز قضایی به حداقل برسد.

حلیم با قدردانی از تلاشهای شبکه بهداشت و درمان در ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه بیان کرد: ارتقای سطح بهداشت عمومی در شهرها و روستاهای تابعه از مهمترین اهداف شورای سلامت و امنیت غذایی است و در برخورد با متخلفانی که با سلامت و جان مردم بازی می‌کنند و آن را به مخاطره می‌اندازند، رأفت و گذشت جایز نیست و باید برخورد جدی با آنها انجام شود.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی دولت یازدهم را بالا بردن سطح سلامت مردم جامعه برشمرد و گفت: در حوزه سلامت تاکنون اقدامات خوبی در شهرستان صورت پذیرفته و امسال 8 خانه بهداشت روستایی و یک مرکز بهداشت شهری در سطح شهرستان با اعتبار 21 میلیارد و 400 میلیون ریال احداث می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.