رییس دانشگاه تهران اعتبار طرح ساماندهی این دانشگاه را هزار و 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ما منتظر اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از سوی دولت هستیم.

محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این طرح در سال 82 شروع شد که در آن زمان دولت حدود 200 میلیون دلار برای تملک بخشی از اراضی محدوده اطراف پردیس مرکزی دانشگاه تهران تخصیص داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 62 درصد اراضی زمین های مورد نیاز اجرای طرح خریداری شده است.

رییس دانشگاه تهران تصریح کرد: بنابراین تقاضای دانشگاه تهران بر این است که اعتبار تملک مابقی اراضی در اختیار دانشگاه تهران قرار گیرد.

نیلی احمدآبادی افزود: این طرح در آستانه کمیسیون ماده 5 است و اخیرا نیز شورای عالی شهرسازی و معماری آن را تصویب کرده است.

وی تاکید کرد: در این مجموعه قرار است با حفظ ظرفیت دانشجویان موجود در پردیس مرکزی و توسعه علم پارک و فناوری و بخشی از مراکز آموزشی و پژوهشی را برای افزایش شاخص های این دانشگاه به اتمام برساند.

نیلی احمد آبادی گفت: در حال حاضر طرح توسعه این دانشگاه در جریان است و آنچه امروز مطرح شد بحث بودجه تملک اراضی دانشگاه تهران بود.

رییس دانشگاه تهران اعتبارات لازم برای اجرای این طرح را هزار و 200 میلیارد تومان خواند و یادآور شد: ما در گذشته به دولت این تقاضا را دادیم و دولت هم موافقت کرد و امیدواریم با تامین اعتبار لازم، طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
فقط ی دونه دانشگاه داریم تو کشور این همه بودجه داره پس بقیه چرا بودجه ندارن . این باعث میشه بقیه دانشجو ها نتون کار علمی انجام بدن . دانشگاه ازاد دیگه نگو فقط گوش میبره
آخرین اخبار