سمینار آشنایی واحدهای صنایع غذایی با شرکت دانش بنیان در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد.

ضرورت آشنایی با کاربردهای فناوری نوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی برگزاری سمینار آشنایی واحدهای صنایع غذایی با موضوع شرکت های دانش بنیان را مهم دانست و افزود : هدف از این سمینار آشنایی با قوانین شرکت های دانش بنیان، کاربردهای فناوری های نانو در صنایع غذایی و آشنایی با پژوهشکده علوم و صنایع غذایی است.

مسعود مهدی زاده مقدم گفت: این سمینار با حضور اساتید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

او در ادمه اظهار داشت: رشد، تحقق و توسعه اقتصاد دانش بنیان با توجه به ابعاد آن به برنامه ریزی و تلاش های فراوانی نیاز دارد، لکن پیشنهاد اجرایی در زمینه تسهیل تحقق هر چه بهتر اقتصاد دانش بنیان ارائه شده و شرکت های دانش بنیان باید به گستردگی صنایع و دانش فنی طرح های مرتبط با آن در ساخت و تولید صنعت توجه داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: طرح های حمایتی دولت تدبیر و امید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی نوپای مستقر در مراکز خدمات کسب و کار در شهرک های صنعتی استان درحال انجام است.
او خاطر نشان کرد: باید پروسه های توسعه فناوری و بخش‌های مختلف آن، نظام قانون دانش بنیان و چارچوب‌های حمایتی آن و شرایط احراز صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان و دسته بندی های مختلف آن به صورت مشخص و دقیق و با توجه به معیارهایی که احراز شده انجام پذیرد.
انتهای پیام // ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.