پروانه بهره برداری مجتمع گردشگری کاه کوه سرایان صادر شد .

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت:پس از طی مراحل قانونی برای مجتمع گردشگری کاه کوه،دومین واحد گردشگری سرایان،پروانه بهره برداری صادر شد.

عرب افزود: از ابتدای ارتقاء شهرستان تنها رستوران بین راهی بهشت واقع در روستای بسطاق دارای پروانه بهره برداری از میراث فرهنگی بود که با معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری شهرستان در حوزه گردشگری و ورود سرمایه گذاران از حدود 4 سال قبل برای 6 نفر متقاضی سرمایه گذاری موافقت اولیه صادر شده است و تعداد 4 طرح وارد فاز اجرایی شده که بزودی تعدادی از این واحد ها به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت : پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی زرین چاه و نمکزار سه قلعه و رستوران نیایش سرایان بزودی صادر خواهد شد و تعداد واحدهای تحت پوشش و نظارت میراث فرهنگی در شهرستان به 5 مورد خواهد رسید.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان افزود: تا پایان سال با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب اقامتگاه بوم گردی راویج و مجتمع گردشگری خاطره سرایان و در صورت تکمیل،تجهیز و تأیید کارشناسان ، برای این دو واحد نیز پروانه بهره برداری پس از تأیید دستگاه های ذیربط صادر خواهد شد.
عرب گفت : افزایش واحد های تحت پوشش ، فراهم شدن امکانات مورد نیاز گردشگران و رونق گردشگری را در شهرستان نوید می دهد و رونق گردشگری قطعا رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.