رشت؛

شناسایی عاملان درگیری مسابقه شهرداری آستارا و عمران ساری

عاملان تحریک به درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهرداری آستارا و عمران ساری شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نماینده هیأت فوتبال گیلان در مسابقه تیم های دسته سومی شهرداری آستارا و عمران ساری امروز گفت : حدود 6 تماشاگرنما تاكنون شناسایی شده اند که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

شاهین شربیانی افزود : موضوع درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهرداری آستارا و عمران ساری ، در کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان و فدراسیون فوتبال بررسی خواهد شد و احتمال دارد برای هر 2 تیم محرومیت هایی اعمال شود.

وی گفت : بعد از از سوت داور این مسابقه که با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید با تحریک برخی تماشاگرنما ها دروازه بان تیم عمران ساری با مهاجم تیم شهرداری آستارا درگیرشد که به ورود تماشاگران به زمین و گسترش دامنه درگیری ها انجامید.

نماینده هیأت فوتبال گیلان اعلام کرد : دراین درگیری مربی و یکی از بازیکنان تیم عمران ساری و بازیکنی از تیم شهرداری آستارا دچار جراحت سطحی و در بیمارستان آستارا مداوا شدند.

شاهین شربیانی با بیان اینکه داور نباید سوت پایان مسابقه را در لحظه حساس می زد تصریح کرد : متاسفانه داور در دقیقه 94 بعد از گرفت خطا ، قبل زدن ضربه ایستگاهی و در موقعیت احتمالی گل به سوت خود دمید و این باعث در گیری شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.