رشت؛

موافقت شورای شهر رشت با خرید امتیاز سپیدرود

اعضای شورای اسلامی شهر رشت با خرید امتیاز باشگاه سپیدرود موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و فرهنگی شورای اسلامی رشت ، به شرط اینکه شهرداری این شهر تا ۴۸ ساعت آینده آنالیز بدهی ها ، هزینه های و شیوه مدیریتی تیم سپیدرود را به این شورا ارایه دهد با خرید امتیاز این تیم ریشه دار گیلان موافقت شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان اینکه این شورا تمایل دارد تا تیم سپیدرود به جایگاه‌های بالاتری برسد گفت : لایحه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت در صحن این شورا مطرح شد.

فاطمه شیرزاد افزود : امیدواریم با در نظر گرفتن مباحث حقوقی امتیاز باشگاه سپیدرود به شورای اسلامی رشت واگذار شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت خرید امتیاز تیم سپیدرود را سرمایه گذاری برای این شهردانست و گفت : رشت یک شهر تاریخی است و بسیاری از افراد، این شهر را به همراه تیم سپیدرود می شناسند، بنده معتقدم باید از فرهنگ و ریشه های شهرمان محافظت کنیم و سپیدرود نیز به واسطه قدمت و هوادارانش جزو همین فرهنگ و ریشه ها است.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز گفت : شورا و شهرداری رشت همواره حامی تیم سپیدرود بوده اند و کسی نمی تواند منکر این موضوع باشد.

اسماعیل حاجی پور افزود : متاسفانه برخی از تصمیمات نوشدارو بعد از مرگ سهراب است و اگر امروز برای حمایت از سپیدرود وارد عمل نشویم بعدا پشیمان می شویم.

وی گفت : باید هرچه سریعتر تصمیم بگیریم و به بلا تکلیفی نگران کننده تیم سپیدرود خاتمه بدهیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد : هیچکدام از اعضای شورای اسلامی رشت تاکنون با لوایحی که در خصوص کمک به سپیدرود در صحن مطرح شده است مخالفت نکرده اند.

اسماعیل حاجی پوربا بیان اینکه برخی ها به دنبال ایجاد تشنج هستند خاطر نشان کرد : نباید اجازه بدهیم جومتشنج شود زیرا به نفع هیچکس نیست.

وی با گلایه از برخی انتقادات صورت گرفته اظهار داشت : این روزها هر کاری که اعضای شورا انجام میدهند، میگویند برای انتخابات است، چرا ندانسته قضاوت میکنید و براحتی در مصاحبه ها اینگونه صحبت میکنید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت : بنده زمانی داماش را گرفتم که یک تیم مرده بود و تاکنون یک میلیارد و نیم خرج کردم اما متهم می شوم که برای انتخابات این کار را انجام داده است، مگر تبلیغات شورا چقدر است که بنده بخواهم با هزینه هنگفت خرید داماش این کار را انجام دهم.

تیم سپیدرود رشت به رغم داشتن مشکلات مالی با 28 امتیاز و یک بازی کمتر درمکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان قرار دارد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.