مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیشرفت ورزش استان را در هم اندیشی با پیشکسوتان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرامرزکیانی زاده ،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تشکیل جلسات مشترک با پیشکسوتان رشته های مختلف و هم اندیشی با این قشر باتجربه می تواند مسیر رشد و توسعه را برای ورزش استان هموارتر کرده و بر تجربیات نسل جوان بیفزاید.
 
کیانی زاده درنشست با جمعی از پیشکسوتان ورزش خوزستان در قالب انجمن یاد یاران در سرسرای اداره ورزش و جوانان خوزستان در اهواز اظهارکرد: از اولویت های ما تعامل با پیشکسوتان ورزش خوزستان به منظور ارتقای سطح ورزش این استان است که در سال های اخیر نیز نسبت به سال های گذشته این تعامل بیشتر شده است.

وی افزود: در سال های اخیر باتوجه به اضافه شدن حوزه جوانان به ورزش، بار مسئولیت های ما نیز سنگین تر شده وهمین امر باعث شده نتوانیم آنگونه که پیشکسوتان خوزستان از ما انتظار دارند به آنها توجه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اگرچه تعامل زیادی با پیشکسوتان ورزش خوزستان نداریم اما در زمینه حمایت از این قشر جامعه برنامه های بلندمدتی را در دستور کار داشته و بی شک در سال های آینده بسیاری از دغدغه های آنها رفع خواهد شد.

وی  بیان کرد: اضافه شدن حوزه جوانان به ورزش، اقدامات فرهنگی ما را افزایش داد و در طول سال برنامه های مختلفی را در زمینه ساماندهی امور جوانان در دستورکار قرار گرفت.

کیانی زاده اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان خوزستان تنها دستگاهی است که بیشترین پروژه های عمرانی را در طول سال در دستور کار داشته و در راستای رشد استعدادهای جوانان گام برمی دارد.

وی بیان کرد:بسیاری از اقدامات عمرانی و توسعه ای در زمان مدیران پیشین باتوجه به کافی نبودن فرصت، نیمه کار ماند و در سال های اخیر تکمیل این پروژه ها را در اولویت قرار داده و خیز بلندی نیز به سمت توسعه ورزش خوزستان داشته ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.