جشنواره ملی شعر قرآنی کودک و نوجوان با عنوان ' یه قاصدک یه آیه' به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در کنفرانس خبری، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت و افزایش انس و محبت کودکان و نوجوانان به قرآن کریم بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان گفت: قصه های قرآنی، انس با قرآن، اقتباس های قرآنی، سوره های کوتاه، اهلبیت(ع) و عمل و احترام به قرآن از جمله موضوع های این جشنواره است.
وی اضافه کرد: جشنواره ملی شعر قرآنی کودک و نوجوان محدودیت سنی ندارد و هر شاعر علاقه مند به حوزه کودکان و نوجوانان و قرآن می تواند سه اثر خود را تاریخ 15 دی امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا در سایت www.Morsalat.ir بارگذاری کند.
مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: اشعار ارسال شده توسط شاعران باید در شش ماهه اخیر سروده شده باشد و این آثار در مرحله استانی و کشوری توسط داوران ارزیابی می شوند.
حجت الاسلام احمدیان با بیان اینکه قصد داریم در جریان برگزاری این جشنواره، نمایشگاه مرتبط نیز برگزار کنیم، افزود: همچنین قرار است اشعار برگزیده این جشنواره در قالب کتابی چاپ و منتشر شود.
مجری جشنواره ملی شعر قرآنی کودک و نوجوان با اشاره به اینکه قرآن باید به نسبت نوع مخاطبان و سطح فهم و درک آنان آموزش داده شود، تصریح کرد: زبان شعر می تواند در آموزش و درک مفاهیم قرآن به کودکان و نوجوانان مفید و موثر باشد.
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: اصفهان نخستین برگزارکننده شب شعر در بین طلاب است و این موضوع در بین طلاب این شهر بطور تخصصی دنبال می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار