رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مباحث فرهنگی و اجتماعی از اولویتهای این دانشگاه بوده که در همین راستا برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی برای دانشجویان اردبیلی توسعه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گودرز صادقی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: ارتقای سطح روابط عمومی در دانشگاه جزو اولویتهای ما بوده که استفاده از نیروهای تخصصی در همین راستا بوده است.

وی بحث فرهنگی را اولویت نخست دانشگاه دانست و افزود: معتقدیم اگر علم و پژوهش جهت‌دار نباشد، به درد نمی‌خورد و در همین راستا توجه به فرهنگ در دانشگاه به صورت جدی دنبال می‌شود که با توجه به این اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چند درصدی یافته است و فعالیتهای اجتماعی دانشگاه نیز منحصر به فرد است و در همین راستا ما هفته آینده میزبان رهبر شیعیان ترکیه در دانشگاه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیتهای بین المللی دانشگاه گفت: در راستای تعامل و همکاری با دانشگاههای خارجی اقدام به برگزاری همایشهای بین المللی کرده‌ایم که در همین راستا همایش بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای منطقه قفقاز با حضور بیش از 45 مدعو خارجی امسال در دانشگاه برگزار شد.

صادقی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در ایام محرم امسال نیز میزبان گروهی از هنرمندان کشور ترکیه بود که با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و بین الملل دانشگاه با دستگاههای مربوطه این گروه توانستند جلوه‌هایی از فرهنگ عاشورایی در استان اردبیل را به تصویر بکشند.

وی با تاکید بر عقد قرارداد همکاری با صدا و سیما برای تولید برنامه و همکاری‌های مستمر این دو دستگاه بیان کرد: انعکاس مناسب و مطلوب برنامه‌های مهم اجرا شده در دانشگاه می‌تواند فعالیت شاخصی برای استان و حتی کشور باشد کهدر برنامه‌های تولیدی باید ارتباط بین صنعت، جامعه و دانشگاه مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.