اردبیل؛

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی و فناوری در اردبیل

با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان در آستانه هفته پژوهش نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی، فناوری و فن‌‌ بازار اردبیل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در مراسمی که صبح امروز در سالن شماره 2 تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان اردبیل که در بیش از 43 غرفه و با حضور دستگاه‌ها و مدیران مختلف برپا شده گشایش یافت تا علاقه‌مندان بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

دبیر علمی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: در نمایشگاه امسال که در بیش از 43 غرفه برپا شده 70 شرکت و واحد فناور و دانش‌بنیان مشارکت کرده و از مراکز آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی، پارک علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی توانمندی خود را در حوزه پژوهش به نمایش گذاشتند.

محمد نریمانی گفت: این نمایشگاه از امروز تا 17 آذر ماه در دو نوبت صبح 9 تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 17 باز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی به برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش به صورت استانی اشاره کرد و گفت: 15 آذر ماه جشنواره طرح جهاد علمی در سالن بصیرت و بر اساس فراخوان ایده برتر و آشنایی با مراکز رشد دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر علمی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل ادامه داد: 17 آذر ماه نیز قبل از ظهر در دانشگاه محقق اردبیلی از برترین‌های حوزه پژوهش و فناوری تجلیل خواهد شد.

نریمانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی‌های استان در حوزه پژوهش و گستردگی فعالیت‌ها در بخش فناوری‌های نوین و فن‌بازار است، اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا با تکیه بر این توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بتوان کشور و استان اردبیل را از وابستگی در برخی حوزه‌ها نجات داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.