رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به بازسازی امامزاده زید بن علی(ع)، گفت: برای بازسازی این امامزاده تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

3 میلیارد ریال برای بازسازی امامزاده زید بن علی(ع) تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نوروزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اظهار کرد: در راستای عمل به این فرمایش رهبری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان اقدامات عمرانی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازسازی امامزاده زید بن علی(ع)، اظهار کرد: برای بازسازی این امامزاده تاکنون 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان افزود: تا پایان پروژه بازسازی امامزاده زید(ع) 7 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه محوطه سازی انجام و آینه کاری امامزاده ناصر(ع) در حال انجام است، ادامه داد: از ابتدای پروژه تاکنون 7 میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان پروژه نیاز به 3 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار است.

نوروزی با اشاره به همبافت سازی امامزاده اسماعیل(ع) سرابی، ادامه داد: به همت هیات امنای امامزاده تاکنون یک و نیم میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و برای اتمام پروژه به یک و نیم میلیارد دیگر نیاز است.

وی با اشاره به اینکه برای آیینه کاری امامزاده علی اصغر(ع) روستای ولاشجرد خیر جذب شده است، بیان کرد: این پروژه نیاز به 400میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بازسازی امامزاده  قاسم(ع) در حال انجام است، ادامه داد: برای این پروژه تاکنون 300 میلیون ریال هزینه شده و تا پایان پروژه 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و مرمت امامزاده اسماعیل(ع) زرهان در حال انجام است، ادامه داد: 100 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

نوروزی به ساخت دو ضریح به ارزش 700 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: امامزاده حیدر(ع) نیاز به بازسازی و مرمت داخلی دارد.

وی تاکید کرد: به همیت هیات امنای امامزاده حیدر(ع) تاکنون برای بازسازی و مرمت این امامزاده 500 میلیون ریال هزینه شده و نیاز به یک میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه محوطه سازی امامزاده باباپیرعلی(ع) روستای فرسفج در حال انجام است، بیان کرد: تاکنون 150 میلیون ریال برای این امامزاده هزینه شده و تا پایان کار نیاز به دو میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه محوطه سازی، سنگ کاری داخل، آیینه کاری، ساخت گلدسته و... امامزاده محمد(ع) روستای شان آباد در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون برای این پروژه 200 میلیون ریال هزینه شده و تا پایان کار نیاز به 4 میلیارد ریال اعتبار دارد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.