مسئول اردویی راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان گفت: 13 هزار و 800 نفر از این استان امسال در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از 13 هزار همدانی به مناطق جنوب و غرب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ترکمان با بیان اینکه زائران راهیان نور همدان شامل سه قشر از دانش آموزان، دانشجویان و محلات هستند اضافه کرد: امسال تاکنون 10 هزار دانش آموز، سه هزار تن از محله ها و 800 دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: زائران راهیان نور در منطقه جنگ زده جنوب کشور از مناطق عملیاتی والفجر 8، کربلای 4، علقمه، شلمچه، فکه، و فتح المبین بازدید کردند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه همدان اظهار کرد: همچنین اقشار مختلف از مناطق عملیاتی پادگان ابوذر، قراویز، ارتفاعات بازی دراز و مرصاد در غرب کشور دیدن کردند.

ترکمان سهمیه راهیان نور همدان در سال جاری را 28 هزار نفر ذکرکرد و گفت: 19 هزار دانش آموز، 6 هزار تن از محله ها و سه هزار دانشجو از این استان امسال به مناطق جنگی عزیمت می کنند.

وی گفت: هزینه اعزام زائران راهیان نور به صورت مشارکتی با حمایت نهادهای مختلف تامین شده همچنین دانش آموزان 30 درصد، دانشجویان 20 درصد و محلات 70 درصد از کل هزینه را پرداخت می کنند.

وی یادآوری کرد: امسال هیچگونه سانحه ای برای سرنشینان اتوبوس های مورد استفاده برای راهیان نور این استان رخ نداده است و تنها در یک مورد اتوبوس با یک عابر برخورد کرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار