عملیات احداث شهرک تخصصی پتروشیمی شهرستان خمین آغاز شد .

ساخت پتروشیمی خمین کلید خورد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی شهرک تخصصی صنایع پایین‌ دستی پتروشیمی شماره دو در مجاورت شهرک صنعتی خمین آغاز شد.

مصطفی آمره با اشاره به تحولات در زیرساخت‌های حوزه شهرک‌های صنعتی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در سفر هیئت دولت به استان عملیات اجرایی شهرک تخصصی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی شماره دو در مجاورت شهرک صنعتی خمین آغاز شد .

وی همچنین از انتخاب پیمانکار برای تکمیل شبکه گازرسانی فاز توسعه شهر مامونیه خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال عملیات تکمیل شبکه گاز را در فاز توسعه مامونیه شاهد باشیم.

آمره از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب در شهرک‌های صنعتی راونج و نخجیران و همچنین  انتقال آب به خمین خبر داد و افزود : طراحی نهایی شده است و امیدواریم در همین ماه شاهد برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار باشیم و هم‌زمان طراحی آبرسانی و خط انتقال به شهرک صنعتی خمین و ناحیه شهرک صنعتی شهید سعیدی یا همان شهابیه درحال انجام است.

وی ادامه داد: فاز جدید خیرآباد که هزار و 600 هکتار است و در سنوات گذشته زمین آن تملک شده و فاز عملیاتی آن 400 هکتار است از دیگر طرح‌هایی است که تکمیل زیرساخت‌های آن را در دستور کار  است.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
چه جالب