فرماندار اراک از اختصاص بوجه 37 میلیارد ریالی برای آبرسانی روستاهای این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دکتر حسین بختیاری گفت: طبق مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان اراک، ۳۷میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، نوسازی و همچنین اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان اراک  اختصاص یافت.
وی همچنین افزود: حدود سه میلیارد ریال برای تکمیل طرح های گلزار شهدا در این شهرستان و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز برای فراهم کردن امکانات اولیه شهرک های صنعتی اختصاص یافت.
بختیاری ادامه داد: بودجه تخصیصی سال جاری برای شهرستان اراک ۶۳ میلیارد تومان است که بر مبنای مصوبات کمیته برنامه ریزی ، بخش عمده ای از این بودجه یعنی رقمی بیش از ۹۵میلیارد ریال برای مساله آلودگی هوای اراک تخصیص یافت.
وی گفت : همچنین  هفت میلیارد ریال از این بودجه برای اجرای طرح های تربیتی و تامینی و برنامه های بسیج در نظر گرفته شده است.
فرماندار اراک ادامه داد : بیش از شش میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از بودجه سال جاری شهرستان اراک نیز به توسعه روستای تاریخی و گردشگری وفس اختصاص داده شد.
وی افزود: حدود سه میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال از این بودجه نیز طی مصوبه سال جاری برای ترمیم و بهسازی مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی مدنظر قرار گرفت.
انتهای پیام / ف
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.