فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق سیم و کابل برق در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 3فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کهنوج موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری12 كهنوج در این زمینه با گشت های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختند تا اینکه موفق شدند سارق سیم و کابل را شناسایی کنند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به سابقه دار بودن متهم خاطر نشان کرد : پس از شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار دادند و در اقدامی ضربتی توانستند وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه مقدار قابل توجهی سیم و کابل مسی را كشف كردند.

این مقام مسئول با بیان اینكه سارق معتاد و دارای سابقه کیفری می باشد،گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به سه فقره سرقت سیم و کابل برق اقرار و عنوان كرد با فروش اموال مسروقه هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه می كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار