گیلان؛

پیروزی تیم فوتسال ستارگان صومعه سرا برابر فومن

در جریان رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان ، تیم ستارگان صومعه سرا برابر مولدینگ فومن پیروز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ در این مسابقه تیم فوتسال ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه پنج بر یک برابر تیم فوتسال مولدینگ فومن به برتری دست یابد.
در جریان این دیدار که از هفته پنجم این مسابقات برگزار شد ، تیم فوتسال ستارگان صومعه سرا برتر از حریف قدرتمند خود ظاهر شد و سرانجام توانست به یک پیروزی پرگل دست یابد .
تیم فوتسال ستارگان صومعه سرا که تا پایان هفته چهارم این رقابت ها در صدر جدول قرار داشت ، با پیروزی در این مسابقه همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه داد.
در دیگر دیدار برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها نیز ، تیم های فوتسال ایثارگران رودبار و شاهد اسالم رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ایثارگران رودبار با نتیجه پنج بر چهار حریف خود را شکست داد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ برتر گیلان ، تیم های مهرآستان آستانه اشرفیه و قوی سپید بندرانزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های فوتسال ستارگان صومعه سرا و عقاب لنگرود با کسب 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارند ، تیم فوتسال مولدینگ فومن نیز با کسب 9 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان ، عقاب لنگرود، مولدینگ فومن ، دخانیات رشت ، ستارگان صومعه سرا ، مهرآستان آستانه اشرفیه ، قوی سپید بندرانزلی ، شاهد اسالم تالش ، ایثارگران کوثر رودبار و اندیشه لوشان حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.