استاندار کرمانشاه ازاعضای شورای اداری استان خواست تا برای احیای فریضه نماز در ادارات و ارگانها رغبت و اشتیاق داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی  با اشاره به بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه، یکی از بهترین راه‌های حل مشکلات را تمسک به نماز و سایر عبادات دینی عنوان کرد.

رازانی توجه به نماز را در جامعه گره‌گشای مشکلات کنونی عنوان کرد و افزود: با ترویج نماز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها از جامعه رخت برخواهد بست.

استاندار کرمانشاه از نماز به عنوان عامل نجات انسان‌ها در زندگی فردی و اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: مسئولان باید برای شناساندن هرچه بیشتر ابعاد مختلف نماز در جامعه برنامه‌ریزی کنند.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در راستای ترویج نماز در بین اقشار مختلف جامعه، از  نماز به عنوان وسیله نجات و رهایی انسان‌ها یاد کرد که می‌تواند انسان و جامعه را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار دهد و از تمام مسئولان و دست اندرکاران  فرهنگی استان خواست تا برای شناساندن ابعاد مختلف نماز به جامعه و به ویژه نسل جوان برنامه‌ریزی کنند.

رازانی با تاکید بر اهمیت توجه به نماز اظهار کرد: نماز دارای سیر تکاملی بوده که انسان را به مقام قرب الهی و اوج عزت می‌رساند.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه ادامه داد: انسان‌ها در زندگی خود با غربت هایی مواجه می‌شوند که تنها راه نجات از این غربت‌ها و تنهایی‌ها تمسک جستن به نماز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.