شبهای فوتبالی یازده آذر؛

از دعوای استقلالی ها در قم تا شکست سنگین علی دایی و استعفای فرکی

برنامه شب های فوتبالی به بررسی دیدارهای روز نخست هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پرداخت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه شب های فوتبالی از ساعت ۲۰ آغاز شد. 

 در ابتدا نتایج مسابقات امروز و برنامه بازی های فردا به همراه جدول رقابت های لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت. 

نخستین میهمان برنامه، سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان بود. 

پورموسوی درباره مشکلات تیمش در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استاندار خوزستان پیگیر مشکلات ما هست و احتمالا تا روز شنبه خبرهای خوشی به ما می رسد. 

پورموسوی روز بازی تیمش مقابل سپاهان را بدترین روز اس.خوزستان در فصل جاری دانست و افزود: در طول این ۱۲ هفته، فقط در مقابل سپاهان و آقای ویسی مستحق باخت بودیم. 

سرمربی آبی های اهواز دلیل ضعف خط دفاع این تیم را مسائل روحی برای محمد طیبی و همچنین عدم هماهنگی طیبی و پورقاز دانست. بلاتکلیفی این تیم در خط دروازه نیز عامل بعدی مشکلات دفاعی آبی ها است. 

وی در خصوص بازی امروز گسترش و سپاهان اظهار کرد: امروز گسترش خوش شانس بود که شجاع خلیل زاده و کولیبالی همزمان غایب بودند همچنین سپاهان در مسیر معرفی جوانان قدم بر می دارد که ممکن است با عدم نتیجه گیری در برخی مقاطع همراه باشد. 

سپس خلاصه بازی گسترش-سپاهان پخش شد.
 
کنفرانس گسترش-سپاهان: 

کمالوند
: از شرایط پرفشار چند ماه اخیر کاملا خارج شدیم و در دو هفته گذشته چهار امتیاز عالی را گرفتیم. 

ویسی: نتیجه می توانست هر چیزی باشد. هر دو تیم زیبا بازی کردند اما سهم گسترش از ما بیشتر بود و برد حق آنها بود.

سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی از پدیده شانزده ساله تیم خود چنین گفت: هدف ما و مدیران باشگاه استفاده از جوانان است و فقط حضور آنها در بین نفرات تیم کافی نیست. در کنار این موضوع باید از بزرگتر های تیمم تشکر کنم چرا که به اعتماد به نفس بازیکنان جوان خیلی کمک می کنند.  ما یک خانواده ایم و با جدا شدن هر بازیکنی دچار مشکل می شویم. 

در ادامه خلاصه بازی سایپا-استقلال خوزستان روی آنتن رفت. 

پورموسوی در ادامه گفت: امیدوارم فدراسیون محرومیت هواداران ما را ببخشد، در هفته آینده شاهد دربی مهمی در اهواز هستیم. ما تلاش می کنیم با کسب سه امتیاز، به جمع مدعیان اضافه شویم.

کنفرانس سایپا: 

فرکی
: امید به برد در این بازی داشتیم ولی عملکرد تیم ما خوب نبود و توجیهی وجود ندارد. ما تلاش خودمان را کردیم ولی نتوانستیم ببریم. از این لحظه به بعد، کاری از من برنخواهد آمد. امیدوارم با استعفای من موافقت شود.

امید روانخواه دومین میهمان برنامه بود. 

روانخواه برد امروز استقلال را به موقع خطاب کرد ولی از تاکتیک این تیم و بازی بیش از حد فشرده آبی ها انتقاد کرد. 

در ادامه خلاصه بازی صبا-استقلال پخش شد. 

روانخواه: امروز روند بازی طوری بود که شرایط برای برد استقلال فراهم شد. در این تیم ها نوع موقعیت سازی و نوع گلزنی از خود این کارها مهم تر است.  هفته آینده استقلال به مصاف تراکتور می رود در حالی که روی کاغذ شرایط تراکتور به مراتب بهتر است. بازیکنان استقلال در این هفته ها شرایط ایده آل خود را ندارند.

کنفرانس صبا-استقلال: 

مرفاوی: میانه زمین را خوب حفظ نکردیم و توپ ها را لو دادیم. گل اول استقلال مشکوک به خطای هند بود. اگر موقعیت های ما گل می شد شرایط فرق می کرد. اخراج های بازیکنان ما روند کارمان را به هم ریخت.

منصوریان: سه امتیاز خوب از شهری خوب گرفتیم. از نتیجه بازی راضی هستم و می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم. بازی ما بیست موقعیت گل داشت و از بار فنی بالایی برخوردار بود. امروز از لحاظ اخلاقی برای فوتبال روز خوبی نبود.

ساکت الهامی مربی تیم صبا در ارتباط تلفنی گفت: بازی از نظر تاکتیکی خوب بود و استقلال از ما بهتر بازی کرد. در صحنه درگیری یعقوب کریمی و حق جو من به منصوریان گفتم به خاطر بازی های حساس هفته بعد، اوضاع را کنترل کن اما او و آقای خرمگاه پاسخ نامناسبی همراه با فحاشی به من دادند. قطعا جواب آقای منصوریان را به خاطر توهین به خانواده ام خواهم داد و کاری به کمیته انضباطی ندارم.
امروز ضعیف ترین بازی فصل ما از نظر تاکتیکی و روحی بود.
 
سپس خلاصه بازی فولاد-نفت پخش شد.
 
کنفرانس فولاد-نفت: 

باغ آبادی:
بازی خوبی بود که ۶ گل داشت. نفت تیم خوبی است با مربیان و بازیکنان خوب و از هیچ تیمی چهار گل نخورده.

دایی: خوب شروع کردیم ولی به گل نرسیدیم. در نیمه اول نباید میباختیم. در نیمه دوم هم دقایق زیادی حاکم زمین بودیم.

کارشناسی داوری توسط هوشنگ نصیرزاده: 

گسترش-سپاهان:
پنالتی گسترش صحیح بود.

سایپا-استقلال خوزستان:
پنالتی اس.خوزستان به درستی اعلام شد.

صبا-استقلال:
یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد.
اخراج هر دو بازیکن صبا درست بود.

فولاد-نفت:
خطای منجر به گل دوم فولاد اشتباه بود.
پنالتی فولاد صحیح بود.
 
در ادامه محمد خرمگاه، مربی استقلال، در تماس تلفنی اظهار داشت: از اتفاق رخ داده عذرخواهی می کنم. الهامی به من فحاشی کرد و من هم جوابش را دادم. فقط از فوتبالی ها عذر می خواهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار