رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از جریمه عوامل برگزاری دیدار صبا و استقلال خبر داد.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تداخل زمان برگزاری بازی ها با اذان مغرب و عشا بیان کرد: بازی دو تیم استقلال و صبا با یک دقیقه و 10 ثانیه تاخیر آغاز شد که به همین خاطر از ناظر و نماینده مان خواستیم دلیل تاخیر بازی را گزارش کنند که طبق اعلام آنها تخلف تیم صبای قم در دیرآمدن تیم صبا به زمین مسابقه محرز شده است.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در ادامه افزود: با عوامل این تاخیر برخورد می شود که اولین نفر، مسئول برگزاری مسابقات است. تلاش ما این است که تمامی بازی ها در موعد مقرر و بدون تاخیر آغاز شود.

وی در مورد بندهایی برای فسخ قرارداد بازیکنان یا متمم هایی که به قرارداد بازیکنان اضافه می شوند تا بازیکنان به راحتی قراردادشان را فسخ کنند گفت: فسخ قرارداد بازیکن و باشگاه به مفاد قرارداد طرفین بستگی دارد. این مئسله توافق بین طرفین است و سازمان لیگ در آن دخالتی ندارد اما متمم قرارداد بازیکنان باید در سازمان لیگ به ثبت برسد تا قانونی و رسمیت پیدا کند. بدون ثبت در سازمان لیگ متمم قراردادها چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک اعتبار قانونی ندارد.

بهروان در پایان خاطر نشان کرد: در این مورد بهتر است مدیران باشگاه ها تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند تا در آینده چنین مشکلاتی برای هیچ تیمی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار