محسن رضوانی پس از عملکرد قابل قبول ورزشکاران در مسابقات آسیایی ژاپن مطالبات خود را از جامعه ورزش بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ توانست مدال برنز شیرجه هماهنگ دو نفره سکوی 10 متر را کسب کند. تیم واتر پلو نیز بعد از ۲۱ سال دوری از مسابقات قهرمانی آسیا و ۱۰ سال دوری از المپیک مقام چهارم را کسب کرد. با اینکه عمده بازیکنان تیم واترپلو کشور زیر ۲۰ سال سن دارند این امیدواری در جامعه ورزشی بوجود آمده است که در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی با این تیم خوب و جوان می توان افتخار آفرینی کرد. علاوه بر این در رشته شنا سه رکورد ایران جابجا شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیرامون عملکرد ورزشکاران در ژاپن در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار کرد: در این دوره از مسابقات کمتر کسی می توانست کسب مدال در رشته شیرجه را پیش بینی کند. امیدواریم با یک نگاه مثبت و پشتوانه سازی خوب بتوانیم در مسابقات آسیایی اندونزی هم در رشته شیرجه صاحب مدال شویم. تیم واترپلو ما نیز به یک خودباوری رسیده است که می تواند در آسیا مطرح و صاحب مدال باشد و شاهد این مدعا تساوی بازی ایران و چین در رده بندی بود که تیم چین تنها در ضربات پنالتی توانست بازی را ببرد. 

وی ادامه داد: از سال گذشته کمیته روانشناسی فدراسیون را فعال کرده ایم که قطعاً در بالا بردن روحیه ورزشکاران تاثیر مثبتی داشته و امیدواریم در بازی های آسیایی اندونزی بهره این اتفاق را ببریم. 

رضوانی درخصوص انتظارات این فدراسیون از جامعه ورزش بیان کرد: حداقل توقع بنده به عنوان پیشکسوت این رشته این است که مسئولین به فدراسیون ما که سه رشته المپیکی دارد و بیش از ۱۵۰ مدال در المپیک به آنها اختصاص دارد نگاه ویژه داشته باشند. واترپلو شانس کسب مدال در بازی های آسیایی اندونزی را دارد و موفقیت در شیرجه نیز خیلی دردسترس است. در مورد شنا هم باید برنامه ریزی هشت ساله ای به عمل آید و از دانش مربیان خارجی استفاده شود. اگر این فدراسیون مدال آور شود در عرصه مسابقات آسیایی و المپیک دغدغه رنکینگ را نخواهیم داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار