مسئول کمیته شنا گفت: یک مربی تاپ و بین المللی باید هدایت تیم ملی شنا را بر عهده بگیرد در غیر این صورت مربیان داخلی توانمندی داریم.

فرشاد کرمی مسئول کمیته فنی شنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور شناگران کشورمان در رقابت های جهانی کانادا گفت: مسابقات قهرمانی مسافت کوتاه جهان هر دو سال یک بار برگزار می شود، این رقابت ها از 16 تا 21 آذر برگزار می شود.  آریا نسیمی شاد، امیرعباس امراللهی و آرشام میرزایی در این دوره از رقابت ها حضور دارند که با مربی گری خشایار حضرتی در رشته های تخصصی خود شنا خواهند کرد. 

وی در خصوص عملکرد شناگران در مسابقات آسیایی ژاپن اظهار داشت: جوانانی که به این رقابت ها اعزام شدند عملکرد خوبی از خود نشان دادند که نتیجه آن را در لیگ نیز دیدیم اما چاوشی فر و انصاری، دو تن از شناگران بزرگسال، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند البته معتقدم این امر طبیعی است و حتی شناگران بزرگ نیز گاهی نمی توانند رکوردهای خود را جا به جا کنند. 

کرمی درباره زمان برگزاری کمیته فنی شنا که قرار است به بررسی عملکرد تیم ملی در ژاپن بپردازد، تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات کانادا کمیته فنی شنا برای تصمیم گیری در خصوص عملکرد شناگران در ژاپن برگزار می شود. 

مسئول کمیته فنی شنا درباره حضور مربی خارجی در شنا خاطر نشان کرد: صحبت هایی درباره حضور مربی خارجی انجام شده که کمیته فنی در حال بررسی آن است. باید یک مربی تاپ و بین المللی سکان هدایت شنا را برعهده بگیرد زیرا در صورت جذب یک مربی معمولی میتوانیم مربیان داخلی توانمندمان را به کار بگیریم.

 کرمی افزود: حضور مربی خارجی زمانی کارساز خواهد بود که ما توان اجرای برنامه های تمرینی و امکاناتی که از ما می خواهد را داشته باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار