پرونده شرکت جیووا را به کفاشیان سپردم

عابدینی:محدود کردن مذاکره با آدیداس برای تامین لباس تیم ملی هنرمندانه نیست

سرپرست سازمان امور اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:مذاکرات ما با مسئولان شرکت آدیداس در سطح کلان انجام می شود و هنرمندانه نیست که این مذاکرات را به بحث لباس های تیم ملی محدود کنیم.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر نمایندگان فدراسیون فوتبال به آلمان جهت مذاکره با مسئولان شرکت آدیداس، بیان کرد: تاج، ساکت و اسلامیان قرار است در سفر به آلمان مذاکراتی را با مسئولان آدیداس انجام دهند. به این مذاکرات در سطح کلان نگاه می کنیم چرا که قرار نیست فقط در راستای تامین البسه تیم ملی صحبت شود. قصد داریم شرایطی را به وجود آوریم تا خط تولید این شرکت در ایران راه اندازی شود و از این طریق برای جوانان ایرانی نیز اشتغال زایی انجام گیرد.
 
وی افزود: این کمپانی معتبر در سراسر جهان خط تولید دارد و اگر مذاکرات ما فقط در حد خرید لباس باشد اقدام هنرمندانه ای نیست. در واقع بحث مذاکره با آدیداس در راستای اقتصاد مقاومتی است. مسئولان آدیداس هم شرایط ما را تا حدودی پذیرفته اند و  در صورت فراهم شدن بسترهای لازم، اقدامات خوبی انجام می شود.
 
وی در مورد شکایت جیووا گفت: خود را از این پرونده بیرون کشیده ام و قرار است کفاشیان و درخشان که قرارداد مذکور را بسته اند پرونده شکایت را نیز پیگیری کنند. این امر پیشنهاد کفاشیان بوده و با توجه به اینکه اشراف بیشتری به جزئیات قرارداد دارد و بهتر می تواند این موضوع را حل و فصل کند.

وی در مورد وارد شدن محموله جیووا به فدراسیون فوتبال با وجود مذاکره با آدیداس گفت: بعید می دانم جیووا برای ما دردسرساز شود چرا که کفاشیان به طور جدی پیگیر این موضوع است.
 
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد شکسته شدن تحریم مراسم انتخاب برترین های آسیا از سوی تاج گفت: خود تاج در این باره می تواند بهتر صحبت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار