عابدینی: نتیجه بررسی صورت‌های مالی را چهارشنبه اعلام می‌کنیم / صورت‌های مالی 92- 93را هنوز بررسی نکرده ایم

سخنگوی کمیته بررسی صورتهای مالی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز نامه هایی برای فدراسیون فوتبال سازمان لیگ برتر خزانه دار نوشتیم تا اسناد مالی‌شان را ارایه دهند.

امیرعابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما روز دوشنبه هم اسناد را بررسی و چهارشنبه نتیجه بررسی را اعلام می‌کنیم و به صورت مکتوب به جمع فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهیم.

عابدینی درباره اینکه محاسبات مالی با ارز 1500 تومان بوده است بیان کرد: ما اسناد این موضوع را خواستیم و مطالبات کمیته بررسی صورتهای مالی هم دقیقا همین موضوع است.

وی درباره نبود بازرس یکی از ایرادهای گرفته شده توسط کمیته صورتهای مالی است بیان کرد:فدراسیون فوتبال سال گذشته در مجموع بودجه و عملکرد را بررسی کرد اما رای‌گیری برای بازرس انجام نداد ما در مجموع بازرس داشتیماما با منصب نداشتیم به هر حال هیات رییسه قبل از جلسه مجمع باید در مورد بازرس تصمیم اتخاذ کند.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال می‌توانند شیخ سفلی حسابرس را به عنوان بازرس انتخاب کنند.

وی بیان کرد: ما هنوز حسابرس صورتهای مالی سال 92- 93را نکردیم که گودرزی وزیر ورزش اعلام کرده که این حسابها مخدوش است به هر حال ما ازوزیر ورزش می‌خواهیم دست از این نوع برخورد بردارد و به تعامل رو بیاورد.

عابدینی در مورد اسناد و شرکت افق و ایفا ابهاماتی دارد بیان کرد: اسناسنامه تمامی شرکتهای زیر مجموعه و بیوگرافی مدیران را خواستیم و به نحوه تعامل آنها را فدراسیون فوتبال بررسی می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم جلسه روز چهارشنبه همه ابهامات را برطرف کرده باشیم و گزارش صورتهای مالی را به مجمع ارایه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صورت ، مالی ، تومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار