ناصر ابراهیمی:

سرخابی‌ها می‌گویند فقط پول بدهید!/ دیگر کسی عاشق پرسپولیس و پروین نیست!

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال گفت: زمانی که رویانیان مدیر عامل پرسپولیس شد به وی هم تذکر دادیم که او هم خسته می‌شود و دیدید که پیش‌بینی من درست از آب در آمد چرا که سرخابی‌ها فقط پول می‌خواهند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: خصوصی سازی به این صورتی که شروع شده و پیش می‌رود به جایی نخواهد رسید. 

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: در این روزها اعلام می‌کنند که خصوصی سازی این دو تیم اگر دست فوتبالی‌ها می‌افتاد موفق‌تر بود ولی با این وضعیت اگر دست پخته‌ترین شاگردم هم (امیرعابدینی) می‌افتاد نمی‌توانست موفق باشد. بدون پول، اسپانسر و با شصت میلیارد بدهی نمی‌شود.

پیشکسوت فوتبال در پایان اظهار کرد: اگر امثال هدایتی در این کار بحث دخیل باشند و پرسپولیس را به آنها بفروشند و حق پخش بدهند و پیراهن، ادکلن و... به نام پرسپولیس بزنند می‌توانند موفق باشند.

 مثال‌هایی از تیم‌هایی که به این صورت خصوصی شده و موفق بوده‌اند است، مثل فنر باغچه، بشیکتاش که دولت زمین به آنها داد و وامی هم به این دو تیم اختصاص داد و گفت بروید برای کسب موفقیت تلاش کنید و این دو تیم در حال حاضر قدرت گرفته‌اند، در حال حاضر ملوان و گسترش فولاد از تیم‌های موفق خصوصی هستند که گسترش هم به فولاد چسبیده است، من زمانی که رویانیان را دیدم به وی گفتم "شما را خسته خواهند کرد" در جوابم گفت "پوستم کلفت است"، دیدید که خسته شد، زیرا فقط در این دو تیم می‌گویند پول بدهید. در حال حاضر دیگر کسی عاشق پرسپولیس و پروین نیست.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: سرخابی ها ، پول ، ابراهیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار