تاکنون سهم کوچکی از دارایی‌های دونالد ترامپ در آمریکا و دیگر کشورهای جهان معرفی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌ان؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به‌زودی قدم در دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید می‌گذارد. 

در افشاگری مالی اخیر از میزان ثروت دونالد ترامپ آمده است: رئیس‌جمهور منتخب آمریکا 144 شرکت در دست‌کم 25 کشور در آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و شمالی دارد که همگی از منافع بین‌المللی در آن منطقه برخوردارند. بخشی از این منافع شامل مدیریت زمین‌های گلف در امارات، پروژه‌های مسکونی در هند و شرکت‌های تولید نوشیدنی در سرزمین‌های اشغالی هستند.

هرچند برخی از پروژه‌های ترامپ در کشورهایی مانند ترکیه به دلیل مشکلات قانونی جنجال بپا کرده است. نمونه آن برج ترامپ در استانبول ترکیه است که رجب طیب اردوغان در واکنش به شعارهای نژادپرستانه ترامپ علیه مسلمانان و ممانعت از ورود آن‌ها به آمریکا دستور توقیف آن را صادر کرد.

تاکنون سهم کوچکی از دارایی‌های دونالد ترامپ در آمریکا و کشورهای جهان معرفی شده است. او در حالی رئیس‌جمهور آمریکا شده است که نه‌تنها از انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش خودداری کرده بلکه روابط تجارت بین‌المللی وی همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

ترامپ در 25 کشور جهان شرکت دارد+اینفوگراف

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار