امسال ۱۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت:امسال ۱۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

حیدر بهرامی گفت: هفت میلیارد و ۷۴۰ میلیون اعتبار برای تامین این تعداد تسهیلات اختصاص داده شده است تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و کارانگیزی از منابع امدادی و تسهیلات خودکفایی از دو محل اعتبارات بانکی و امداد تامین می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع امدادی برای ایجاد هشت فرصت شغلی و حدود چهار میلیارد ریال نیز جهت ایجاد ۲۶ فرصت شغلی از محل اعتبارات بانک های عامل به مددجویان سرپل ذهابی اعطا شده است.

وی تاکید کرد: همچنین در سال جاری۱۳۲ فقره وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و ۱۴ فقره وام کارانگیزی نیز با اعتبار ۵۶۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان تخصیص داده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: وام های خودکفایی تا سقف ۳۰۰میلیون ریال و با هدف ایجاد اشتغال پایدار و وام های کارانگیزی و کارگشایی تا سقف ۴۰ میلیون ریال برای حل مشکلات ضروری پیش روی خانوارهای نیازمند پرداخت می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.