معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت ۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به فارغ التحصیلان تحت حمایت این نهاد در استان طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۱۱۶ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شده، گفت: ۲۸۶ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال تسهیلات اشتغال برای ایجاد این فرصت های شغلی در اختیار مددجویان تحت حمایت در استان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات اشتغال تا سقف۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع امداد و اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل به مددجویان دارای مهارت و توانایی پرداخت می شود، افزود: امسال نزدیک به ۵۵۰ فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از منابع امدادی و یک هزار و ۵۶۳ فرصت نیز با تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شده است.

جلیلیان، همچنین به ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیش از ۹۶ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل و منبع درآمدی پایدار به فارغ التحصیلان مددجو در استان اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: فارغ التحصیلان به کار گمارده شده دارای مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.
جلیلیان تصریح کرد: تعداد کثیری از این فارغ التحصیلان مشاغلی مرتبط با مدارک دانشگاهی خود از ایجاد کرده اند.

وی  با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال آسان و پایدار برای نیازمندان است، خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری و با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.