رئيس پليس مبارزه با موادخدر استان از کشف 106 کيلوگرم ترياک و 49 كيلوگرم هروئين در دو عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ کامبيز اسماعيلی رئيس پليس مبارزه با موادخدر استان از کشف 106 کيلوگرم ترياک و 49 كيلوگرم هروئين در دو عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
 
سرهنگ  اسماعيلی گفت:مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در پی انجام دو عمليات موفق پليسي،  106 کيلوگرم ترياک و 49 کيلوگرم هروئين را كشف كردند. 

وي در تشريح عمليات اول خاطر نشان کرد: در راستای اقدامات اطلاعاتی مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر يکدستگاه کاميون ولوو که از سمت شهرستان های جنوبی به سمت کرمان در حال تردد بود را شناسايی متوقف كردند. 

وی خاطر نشان کرد: طي بازرسي تخصصي صورت گرفته 106 کيلوگرم ترياک که به طرز بسيار ماهرانه اي درون لاستيک هاي خودرو جاساز شده بود را کشف كردند. 

اسماعيلي ضمن اشاره به عمليات دوم گفت:مأموران ايستگاه ايست و بازرسي سه راهی راين حين کنترل خودروهای عبوري در روز گذشته به يکدستگاه خودروی سواري سمند که از مبدأ شهرستان های شرقی استان به سمت کرمان در حال حرکت بود مشکوک شدند. 

وی تصریح کرد: طي بازرسي تخصصي صورت گرفته از درون خودرو 49 کيلوگرم هروئين که به طرز ماهرانه اي درون باک خودرو جاساز شده بودند کشف شد .

اين مقام انتظامي افزود:در اين دو عمليات دو نفر متهم،دو دستگاه خودرو وتحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، تردد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار