معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از آسفالت و بهسازی 12 کیلومتر از مسیر منتهی به یله گنبد خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ علی فرخزاد  در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت: با همکاری  اداره کل راه و شهرسازی برای آسفالت و بهسازی 12 کیلومتر از مسیر منتهی به آبگرم یله گنبد با استفاده از اعتبارات سفر ریاست جمهوری هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی، وضعیت رفاهی و بهداشتی آبگرم یله گنبد را نامناسب و دور از انتظار دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت بهره بردار در این منطقه در طول 23 سال گذشته اقدام خاصی را برای تامین زیرساخت های حداقلی رفاهی و اقامتی انجام نداده است، دیگر قرارداد این شرکت تمدید نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد : باید  ظرف دو تا سه سال یله گنبد را به یکی از قطب های گردشگری استان قزوین تبدیل کرد .

فرخزاد افزود : باید به تکمیل مطالعات فنی مربوط به این منطقه سرعت بخشید تا بتوان شرایط لازم را برای سرمایه گذاری در آبگرم یله گنبد به متقاضیان تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بنا برگزارش های بخشداری کوهین در ایام تابستان روزانه 600 تا 700 نفر برای استفاده از آبگرم در یله گنبد اقامت می کنند، افزود: امکانات موجود در این منطقه به هیچ عنوان جوابگوی مسافران که بسیاری از آنها از سایر استان ها هستند ، نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.