رئیس اداره بنیاد شهید نطنز گفت: به مناسبت روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز، یادواره شهدای این شهرستان در روز 9 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد امینی  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نطنز روز نهم آذرماه به‌ عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز نام گرفت.

وی در خصوص علت نام‌گذاری این روز افزود: در روز نهم آذرماه سال 60 هم‌زمان 9 شهید عملیات طریق‌القدس در شهرستان تشییع و همان روز نیز تعداد زیادی رزمنده به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

رئیس اداره بنیاد شهید نطنز تصریح کرد: سال گذشته نخستین سال بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز باشکوه خاصی برگزار و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه این روز برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی بیان کرد: به همین مناسبت در روز نهم آذرماه از ساعت 14:30 یادواره بزرگ شهدای شهرستان نطنز در محل سالن کرکس این شهر با حضور عموم مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

امینی گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت، نماینده سابق ولی‌فقیه در سپاه قدس خواهد بود و در این برنامه مدیحه‌سرایی، شعرخوانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا هم در نظر گرفته شده است.

وی از عموم مردم شهرستان نطنز دعوت کرد که در این مراسم باشکوه که به احترام شهدا برگزار می‌شود، شرکت فعال داشته باشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.