اصفهان؛

محروم شدن بازیکن باشگاه گیتی پسندو مدیر اجرایی تیم فوتسال این باشگاه

باشگاه گیتی‌پسند بازیکن و مدیر اجرایی تیم فوتسال این باشگاه را به دلیل تخلف در دیدار با ملی حفاری جریمه و محروم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی‌پسند، محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام این باشگاه در مورد اتفاقات بازی روز گذشته گیتی‌پسند و حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بر اساس ماده 76 اساسنامه فدراسیون فوتبال هماهنگی و برگزاری مسابقات به عهده فدراسیون فوتبال و در استان‌ها به عهده هیئت فوتبال استان است.
وی افزود: ما در همین مورد حدود 20 روز پیش نامه‌ای مبنی بر حضور بیشتر مأموران انتظامی به هیئت فوتبال استان ارسال کردیم، چون بر این باور بودیم که 3000 تماشاگر را نمی‌توان با 5 تا 10 نیرو کنترل کرد. دوستان ما هم در هیئت فوتبال از طریق نیروی انتظامی پیگیر شدند و متأسفانه ترتیب اثری داده نشد.
عراقی‌زاده گفت: حرکت بازیکن ذخیره ما کاملاً غیر حرفه‌ای بود و از طرف باشگاه این حرکت محکوم می‌شود و در همین رابطه کمیته انضباطی باشگاه گیتی‌پسند علی عابدین را به هشت جلسه محرومیت و 40 درصد جریمه و کسر از قرارداد محکوم کرد. همچنین احمد شمس مسئول اجرایی تیم به 2 جلسه محرومیت از همراهی با تیم و 4 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
وی ادامه داد: مهدی جاوید هیچ حرکت غیرورزشی انجام نداد و فقط خوشحالی خود را به سمت تماشاچیان برد و با هر رأی که خارج از اخراج یک جلسه‌ای باشد، روبه رو شود شیطنت کسانی است که می‌خواهند گیتی‌پسند نتیجه نگیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار