قم/

پایان محرومیت ملی‌پوش ماهان تندیس قم

محرومیت بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتسال ماهان تندیس قم این هفته در حالی پانزدهمین بازی خود در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند که می‌تواند از بازیکن سابق تیم ملی در ترکیب خود بهره ببرد.

این بازیکن محمدحسین کوهستانی است که پیش از جام جهانی فوتسال به تیم ملی دعوت شد و اکنون یکی از بازیکنان کلیدی و مطرح تیم فوتسال ماهان تندیس قم به شمار می‌رود و در بازی هفته پانزدهم برابر تیم زمزم اصفهان نیز برای تیمش بازی خواهد کرد.

کوهستانی در دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در هفته نخست از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور محروم بود و ماهان تندیس در غیاب وی با وجود تلاش بسیار زیادی که برای کسب ششمین برد این فصل و سومین پیروزی خود در خانه حریفان برابر رقیب ساوه‌ای داشت در نهایت به توفیقی دست نیافت.

در حالی که نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی همراه بود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه قرار گرفت و با این تیم مساوی کرد.

دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه از نخستین هفته لیگ بر‌تر فوتسال به میزبانی تیم شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر برگزار شد و قضاوت این مسابقه را حسین شاهمرادی به عنوان داور اول بر عهده داشت که تنها به مصطفی ظریفیان کارت زرد نشان داد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 17 امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده است زیرا ماهان تندیس قم از 14 بازی قبل خود پنج پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد و به غیر از هفت باخت این فصل، با تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است.

محمدحسین کوهستانی به دلیل اخراج در بازی هفته سیزدهم با منصوری قرچک در هفته چهاردهم برای ماهان تندیس قم برابر شهرداری ساوه بازی نکرد و حالا می‌تواند روز چهارشنبه این هفته در قم تیمش را برابر زمزم اصفهان همراهی کند./س

برچسب ها: قم ، پایان ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.