بیش از 250 نفر از مرزنشینان غیور اهل سنت تربت جام پیاده راهی بارگاه منوره رضوی شدند.

اهل سنت تربت جام به عشق خورشید ولایت راهی مشهد شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  امام جمعه اهل سنت بخش پایین جام تربت جام با اعلام این خبر  گفت: برای چهارمین سال راهی حرم شاه خراسان می شویم و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و  اعتقاد داریم براساس روایاتی که از ائمه (ع) نقل شده است کسی که به قصد زیارت امام رضا (ع) از منزلش خارج می شود گناهانش بخشیده و حاجاتش برآورده می شود.

مولوی امان الله برزگر افزود : امروز مهم ترین ترفند دشمنان برای جلوگیری از بیداری اسلامی ایجاد تفرقه واختلاف بین مسلمانان است.

او ادامه داد : تفرقه بین مذاهب شیعه وسنی، قومیت های عرب وعجم از جمله اهداف دشمن است، دشمن می خواهد با این تفرقه افکنی میان مسلمانان برای خودش جایی باز کند و ازاین اختلاف بهترین سود و منفعت را ببرد و برای او شیعه یا سنی مهم نیست.

مولوی برزگر تصریح کرد : اهل سنت ارادت بسیار زیاد و خاصی به حضرت امام رضا (ع) دارد به نحوی كه در هر جایی كه از ایشان یاد می كنند ، به نام سلطان خراسان و سر آمد اولیا از حضرت نام می برند.

او افزود : یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ما ایرانی‌ها داده است وجود مقدس امام رضا (ع) است که در استان خراسان رضوی به عنوان یک مرکز نور و برکت قرار دارند. ایشان میان اهل سنت جایگاه بسیار بلندی دارند و از آنجا که ایشان فرزند رسول الله (ص) هستند و جایگاه معنوی بسیار بالایی نیز دارند.

در ادامه امام جمعه بالاولایت باخرز نیز ضمن تسلیت رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام و شهادت امام رضا (ع) گفت : میرویم تا عشق را معنا کنیم ، افتخار میکنم زائر بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) هستم.

مولوی نامدار افزود : جهانیان بدانند ملت اهل سنت ایران با آن عقیده راسخ که به اهل بیت (ع) دارند همگام با برادران اهل تشیع به حرم شاه طوس مشرف می شویم تا به همه جهانیان و استکبار جهانی بفهمانیم اهل سنت محب اهل بیت رسول الله (ص) هستند .

او تاکید کرد : بین شیعه واهل سنت هیچ فرقی نیست وخانواده حضرت رسول (ص) متعلق به همه مسلمانان است.

کاروان زیارتی اهل سنت تربت جام در مدت چهار روز و پیمودن 170 کیلومتر راه به بارگاه نورانی امام مهربانی ها مشرف می شوند.

انتهای پیام// م ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.