مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی از اخذ 25 میلیون برای ترخیص لباس های پرسپولیس خبر داد.

پرسپولیسی ها برای ترخیص لباسها دست به جیب شدندغلامرضا فاتحی درباره ترخیص لباس های پرسپولیس در گمرک در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان پرسپولیس بعد از امضا اظهارنامه و پرداخت عوارض 25 میلیونی توانستند لباس های خود را از گمرک ترخیص کنند. 

وی در ادامه عنوان کرد: طبق قانون، بازیکنان پرسپولیس نمی توانستند که لباس های جدید را با خود به کشور بیاورند چرا که البسه حمل شده از سوی بازیکنان مشمول معافیت عوارض نمی شود. براین اساس 15 تا 20 ساک لباس های جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از امضای اظهارنامه و پرداخت عوارض در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. 

مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی بیان کرد:لباس های تیم فوتبال پرسپولیس توقیف نشده بود بلکه قرار بود این لباس ها بعد از امضای اظهارنامه در اختیار این تیم قرار بگیرد. براین اساس البسه سرخپوشان بعد از رفع موانع قانونی ترخیص شد.

فاتحی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیسی ها عطر و ادکلن هم وارد کشور کردند،بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و فقط در ساکهای بازیکنان پرسپولیس لباس بود و وسیله دیگری حمل نکردند. 

مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم باشگاه ها قوانین مربوط به حمل البسه به کشور را رعایت کنند تا دچار مشکلات قانونی نشوند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار