مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تغییر مدیریت پرسپولیس به ساختار این تیم آسیب می رساند و مشکلاتی را به وجود می آورد.

بهروز منتقمی درباره شایعه مدیر عاملی اش در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و پیشنهادی برای مدیر عاملی پرسپولیس دریافت نکردم. من مشغول فعالیت در وزارت ورزش هستم و تمایلی برای مدیر عاملی پرسپولیس ندارم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم منطقی نیست، تیم پرسپولیس که تاکنون نتایج خوبی گرفته و صدرنشین است مدیر عاملش تغییر کند. به هر حال تغییر مدیریت به  نفع پرسپولیس نیست. 

مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان درباره غیر قانونی بودن حضور طاهری در پرسپولیس گفت: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. به هر حال اعضای هیات مدیره پرسپولیس باید در این باره پاسخگو باشند که چرا هنوز مدیر عامل جدید را انتخاب نکردند. 

منتقمی درباره غیر قانونی بودن انتخاب مدیر عامل پرسپولیس از سوی وزیر ورزش گفت: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس براساس قانون تجارت باید از سوی هیات مدیره انتخاب و به رییس مجمع معرفی شود. 

وی درباره اینکه طاهری پایان نیم فصل اول از پرسپولیس می رود، بیان کرد: من پیشگو نیستم و برای باشگاه پرسپولیس تصمیم نمی گیرم که اطلاعی درباره زمان خداحافظی طاهری داشته باشم.

مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند بعد از سالها قهرمان لیگ برتر شود و دل هواداران را شاد کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار