هم اکنون ۹۵۲ حامی نیکوکار از ۳۱۸ یتیم و ۲۷ حامی نیز از ۸۰ فرزند خانوار مشمول طرح محسنین در شهرستان هرسین حمایت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید ارم آبادی ، مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین گفت: این حامیان متشکل از حامیان بومی و غیربومی هستند که از اقصی نقاط کشور به شوق حمایت از کودکان مناطق محروم با تحت حمایت قراردادن فرزندان نیازمند هرسینی در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کرده اند.

وی با یادآوری اینکه امسال حامیان نزدیک به دو میلیارد ریال به صورت نقد به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین کمک کردند، مطرح کرد: حامیان حداقلماهیانه۳۰ هزار تومان به صورت مستقیم به حساب هر یتیم تحت حمایت واریز می کنند که صورت­ حساب پرداختی­­های هر یک از حامیان هر شش ماه یک بار برای هر حامی ارسال می ­شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین همچنین به طرح تامین آتیه ایتام اشاره کرد و افزود: کودکانی که ماهیانه بیش از یک میلیون ریال از حامیان نیکوکار دریافت می کنند در صدی از کمک های اهدایی به آنان برای اجرای طرح آتیه در سازمان بیمه سپرده گذاری می شود تا آینده این کودکان ضمانت شود.

ارم آبادی اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۷۸ توسط کمیته امداد به اجرا درآمده که خیران به غیر از کمک های نقدی ، مساعدت های غیر نقدی خود را نیز همچون لوازم التحریر، اطعام ، لوازم ضروری منزل و... را نیز به ایتام اعطا می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.