کرمانشاه؛

عناوین روزهای دهه وقف سال 95

عناوین و روزهای دهه وقف سال ۹۵ که از ۷ آذر ماه در سراسر کشور با شعار«همه واقف باشیم» آغاز می شود اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در دومین جلسه ستاد دهه وقف استان گفت: دهه وقف با شعار «همه واقف باشیم» از ۷ آذر مصادف با ۲۷ صفر در سراسر کشور آغاز می شود .

حجت الاسلام عباسیان افزود: دهه وقف امسال از روز یکشنبه ۷ آذرماه مصادف با ۲۷ صفر که روز وقف نامگذاری به عنوان وقف و رسانه در سراسر کشور آغاز و در قالب برنامه های مختلف آثار وقف به مردم معرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: براساس اعلام دبیرخانه ستاد دهه وقف دوشنبه ۸ آذرماه همزمان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی(ع)، به نام وقف و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، سه شنبه ۹ آذرماه به نام وقف و ترویج فرهنگ قرآنی، چهارشنبه ۱۰ آذرماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) به نام وقف و بقاع متبرکه و زیارت، پنج شنبه ۱۱ آذرماه به نام وقف و حوزه های علمیه، جمعه ۱۲ آذرماه به نام وقف و محرومیت زدایی و روز شنبه ۱۳ آذرماه به نام روز وقف و سلامت نامگذاری شده است.

عباسیان افزود: همچنین روز یکشنبه ۱۴ آذرماه به نام وقف و خانواده، روز دوشنبه ۱۵ آذرماه به نام وقف و اقتصاد مقاومتی و سه شنبه ۱۶ آذرماه به نام روز وقف و علم و فناوری نامگذاری شده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عناوین ، روزهای ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.