همایش یاوران وقف در کنار همایش "وقف در رسانه" با هدف تجلیل از واقفان خیر اندیش و رسانه های فعال عرصه وقف برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:همایش یاوران وقف در کنار همایش "وقف در رسانه" با هدف تجلیل از واقفان خیر اندیش و رسانه های فعال عرصه وقف برگزار می شود.

مجتبی کوگرد افزود: امسال با توجه به دستورالعمل سازمانی همایش وقف و رسانه همزمان با یاوران وقف 16 آذرماه سالجاری برگزار می شود.

وی ادامه داد:دهه وقف امسال از 7 آذرماه آغاز می شود و 16 آذر نیز با برگزاری همایش یاوران وقف و وقف در رسانه به پایان می رسد.

کوگرد گفت: هر فرد در هر مسؤولیتی میتواند واقف باشد و چه زیباست که قلم و رسانه در تبلیغات فرهنگ وقف نقشآفرین باشد، ارزشمندی قلم کمتر از خون شهید نیست و پذیرش این مسؤولیت یک رسالت سنگین است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اجر و پاداش تبلیغ فرهنگ وقف از واقف بیشتر است، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه با شعار «همه واقف باشیم» که برگرفته از سنت دینی بوده، در تلاش است تا این مهم را در جامعه فرهنگسازی و فراگیر کند و اصحاب رسانه به عنوان قشری که در این راستا یاور و همراه بوده اند لازم می دانیم از زحمات بی دریغ آنها تقدیر به عمل آید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.