برف سراسر جاده های کوهستانی مازندران را سفید پوش کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: هم اکنون در ارتفاعات محورهای چالوس، سوادکوه، هراز، کیاسر و جاده های کوهستانی سراسر استان شاهد بارش برف، که گرفتگی و کاهش دید افقی هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش برف که از شب و روز گذشته در استان آغاز شد و همچنان ادامه دارد، همه راه های مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه راهداران و عوامل راهداری استان ، عملیات برفروبی و نمک پاشی را برای ایمن سازی جاده ها در مناطق کوهستانی انجام می دهند، به مردم توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی و جنگلی خودداری کنند.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران به راننگان توصیه کرد در صورت ضرورت قصد سفر، قبل از حرکت حتما زنجیر چرخ، پوشاک کافی و سوخت کافی به همراه داشته باشید.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه و راهداری،در باز نگه داشتن محورهای کوهستانی در تلاش هستند، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.