ساری،

ادامه سوخت رسانی به مناطق صعب العبور

سوخت رسانی به مناطق صعب العبور منطقه ساری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با توجه به برودت هوا دراستانهای شمالی بخصوص مازندران، عملیات سوخت‌رسانی به مناطق صعب العبور ساری ادامه دارد.

وی با اشاره به قطع گاز برخی شرکت‌ها و مصرف ‌کنندگان بالای هزار متر مکعب که با اعلام قبلی شرکت گاز بوده است، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به نواحی منطقه ساری سوخت جایگزین مورد نیاز خود را تأمین کنند.

طالبی با اشاره به برودت زود هنگام هوای سرد درمازندران و نیاز بیشتر مردم به سوخت، گفت: با تلاش ‌های صورت گرفته توسط منطقه ساری ونواحی تابعه، هیچ خللی درسوخت ‌رسانی مطلوب وجود ندارد و این شرکت در حال حاضر در حال با ذخیره‌ سازی انجام شده در حال توزیع سوخت های جایگزین است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ذخیره ‌سازی فرآورده‌های نفتی توسط مصرف‌ کنندگان را حدود 4 میلیون لیتر پیش ‌بینی کرد و افزود: با توجه به پیش ‌بینی‌های لازم تاکنون حدود یک ‌میلیون لیتر سوخت توسط تعدادی از مصرف‌ کنندگان ذخیره‌ سازی شده است که در صورت بروز بحران سرما مصرف‌ کنندگانی که تاکنون اقدامی نسبت به ذخیره ‌سازی سوخت نکردند با مشکلاتی روبه ‌رو خواهند شد.

طالبی گفت: عملیات سوخت ‌رسانی به مناطق صعب العبورنیز ادامه دارد و آن دسته از مصرف ‌کنندگان که از نفت سفید استفاده می‌ کنند، نسبت به دریافت و ذخیره ‌سازی سوخت خود از فروشندگی ‌های مربوطه اقدام کنند و این کار را به ماه های پایانی سال موکول نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار