نخستین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت ، چهارم آذرماه در دانشگاه بین المللی امام (ره) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛این کنفرانس با  هدف  بررسی کاربردهای مدل های کمی در مدیریت کسب و کار، چالش های به کارگیری این مدل ها و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای موجود برگزار خواهد شد .

دبیر علمی کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت گفت : در فراخوان این کنفرانس 171 مقاله به دبیرخانه ارسال که پس از داوری 84 مقاله به صورت شفاهی در همایش ارائه می شود  و 30 مقاله نیز در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

یوسفلی با بیان اینکه 25 درصد مقاله های رسیده مورد پذیرش واقع نشدند، اضافه کرد: تمام مقاله های پذیرفته شده در این کنفرانس به صورت رایگان در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه می شود.

وی ادامه داد: این کنفرانس با حمایت نهادها و دانشگاه های مختلف از جمله علامه طباطبایی، زنجان، یزد، تبریز، جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

دبیر علمی این کنفرانس ، برنامه ریزی تولید و مدیریت عملیات، مدل های بهینه سازی و تکنیک های تصمیم گیری، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت انبار، طراحی سیستم های تولیدی و خدماتی، تکنیک های داده کاوی، لجستیک معکوس، قیمت گذاری و مدیریت درآمد، مدیریت پروژه، مدیریت کیفیت و بهره وری و ارزیابی عملکرد را از محورهای برگزاری این همایش یک روزه دانست.

یوسفلی اضافه کرد: با توجه به اهمیت تکنیک های کمی در مدیریت کسب و کار، میزگردی نیز با حضور اساتید برجسته این حوزه در زمینه بررسی چالش های به کارگیری آنها در مدیریت برگزار می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار