معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس از شناسایی 30 هزار بی ‌سواد در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عیسی‌ ملک ‌پور معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه باید به هر طریق ممکن نسبت به شناسایی، جذب و آموزش 30 هزار بی سوادان باقی مانده استان برنامه‌ ریزی و اقدام شود، گفت: فرایند جذب و ثبت نام سواد آموزان باید به صورت صحیح انجام گیرد تا در زمان راستی آزمایی به مشکل برخورد نکنیم.
وی افزود: ضروری است مدیران اداره ‌های آموزش و پرورش با نصب برنامه سامانه سواد آموزی بر روی سیستم کامپیوتر خود آشنا شده و با دریافت آموزش توسط کارشناسان سوادآموزی،از روند برگزاری کلاس‌ های سواد آموزی، زمان  ثبت نام، برگزاری آزمون آگاه شده تا در زمان بازدید گروه‌ های استانی و کشوری اطلاعات کاملی از این کلاس‌ ها داشته باشند.
ملک پور ادامه داد: داشتن انگیزه لازم  و علاقمندی به سواد آموزی بزرگسالان در حوزه آموزش و پرورش لازمه تاثیرگذاری بر دیگر اقشار جامعه  است.
عزیز زارع کارشناس سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با توجه به مهم بودن این سامانه و دریافت اطلاعات به صورت روزانه توسط سازمان نهضت سواد آموزی لازم است در ثبت اطلاعات دقت زیادی شود تا مشکلات بعدی را در پی نداشته و معاونت سواد آموزی استان را با مشکل رو به رو نکند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.