43 هیئت عزاداری در مراسم امروز اربعین حسینی در امامزاده عباس (ع) ساری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام ابراهیم حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: این مراسم برای سومین سال پیاپی با همکاری نهادهای فرهنگی و انتظامی ، سپاه و بسیج در قالب ستاد برگزاری اربعین شهرستان ساری در امامزاده عباس (ع) برگزار شد.

وی افزود: در دهه آخر ماه صفر هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در بقاع متبرکه بویژه آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ، آستانه مبارکه تکیه پهنه کلا ؛ مسجد جامع ساری ؛ امامزاده یحیی (ع) و بقعه ملامجدالدین با حضور روحانی مبلغ اعزامی از قم مراسم سخنرانی و نوحه سرایی برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: بعد از ظهر روز اربعین با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران کاروان از حرم تا حرم ( از امامزاده عباس (ع) به امامزاده یحیی (ع) با حضور هزاران عزادار حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بقاع شاخص این شهرستان خیمه معرفت برپا شد افزود:این خیمه ها با غرفه های مشاوره و پاسخگویی به مسایل شرعی با حضور روحانیون مبلغ اعزامی از قم ، مشاوره وقف با حضورکارشناسان حقوقی اوقاف ، چند رسانه ایی ، غرفه حجاب و عفاف ، غرفه کوکان و نوجوانان و نمایشگاه برپا شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.