تیم های ایتالیایی میلان و اینتر امشب از ساعت 23:30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دو تیم ایتالیایی میلان و اینتر امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می روند که می تواند راه فراری برای بازیکنان اینتر برای خارج شدن از بحران باشد. پیولی سرمربی جدید اینترمیلان آزمونی بزرگ را در پیش دارد و می تواند با شکست دادن روسونری ها جایگاه ویژه ای میان هواداران تیمش به دست آورد. 

در جدول مسابقات سری آ ایتالیا، میلان وضعیت بهتری دارد و با 25 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است اما تیم اینتر میلان که فصل کابوس واری را آغاز کرده با 17 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

تیم میلان 5 بازی از 6 بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته و هواداران تیمش را امیدوار به قهرمانی کرده است. نکته قابل توجه دیگر نیز این است که این تیم در 9 بازی اخیر تنها 1 بار طعم تلخ شکست را چشیده است.

البته تیم اینتر فصل را به شکلی کابوس وار آغاز کرد اما در 3 بازی اخیر متحول شده است. نراتزوری ها در 2 بازی از 3 دیدار آخرشان به پیروزی رسیده اند. در دیدارهای اخیر، ایکاردی ستاره این تیم بوده و آنها را برای بازگشت به لیگ امیدوار کرده است. 

نکته قابل توجه این است که هیچ کدام از این تیم ها محروم و مصدومی برای این مسابقه حساس ندارد.

روسونری ها در 4 بازی داخل خانه اخیرشان به پیروزی رسیده اند و حتی تساوی نیز نکرده اند. 

ماریو ایکاردی تا به حال 7 بار مقابل میلان قرار گرفته اما 1 گل هم به ثمر نرسانده است.

6 بازی اخیر این دو تیم نقسیم بر 2 شده است. یعنی میلان در 2 بازی و اینتر در 2 بازی به پیروزی رسیده اند و 2 دیدار نیز به تساوی کشیده شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار