باشگاه بشیکتاش ترکیه اعلام کرد هواداران این تیم در اقدامی نو در دیدار مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان تیمشان را بی صدا تشویق خواهند کرد.

بنابر اعلام باشگاه بشیکتاش، هواداران این تیم در دیدار چهارشنبه شب تیمشان مقابل بنفیکا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هدف ،تیم خود را در سکوت حمایت و تشویق خواهند کرد تا به این ترتیب پیامی علیه نژادپرستی ارسال کرده باشند.
هواداران این باشگاه باشگاه رکورد جهانی پر سر و صداترین تشویق (142 دسی بل) را در ورزشگاه در اینونو شکسته اند اما این بار می خواهند مقابل بنفیکا شیوه ای کاملا متضاد را در پیش بگیرند.
بشیکتاشی ها قصد دارند با " تشویق بی صدا که یک پیام ضد نژادپرستی صادر می کند، الگویی برای جهان از خود به جا بگذارند.
فکرت بی اورمان رئیس هیئت مدیره بشیکتاش توضیح داد: "طرفداران بشیکتاش قبلا در بسیاری از مواقع در ورزشگاه توجه و هوشیاری خود نسبت به مسائل جهان را نشان داده اند و صدای افراد خاموش بوده اند.
این بار ما سکوت خواهیم کرد اما سکوت بشیکتاش الگو خواهد بود  و پیامی به جهانیان خواهد داد. ما افتخار می کنیم  که در آستانه روز جهانی معولان، اولین تشویق سکوت جهان را بخاطر معلولان سراسر جهان اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این، ما یک بار دیگر موضع خود را در برابر نژادپرستی با شعار 'به نژادپرستی نه بگویید" نشان خواهیم داد.
گفتنی است این پیام ها با استفاده از زبان بدن صادر خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار