رئیس پلیس‌فتا استان فارس از کشف پرونده مزاحمت اینترنتی در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ "حبیب الله رجبلی" اظهار داشت: خانم میانسال شیرازی با مراجعه به پلیس فتا استان فارس و ارائه مرجوعه قضایی اعلام می‌کند افراد زیادی با تماس‌های مکرر تلفنی اعلام و ادعا می‌کنند منزل شما را حتی با دو برابر قیمت اعلامی که در سایت دیوار زده‌اید خریداریم و کلیه هزینه‌های انتقال سند را نیز برعهده می‌گیریم، در صورتی که بنده هیچ‌گونه اطلاعاتی از جزئیات موضوع ندارم و هرگز آگهی در این خصوص در هیچ کجا درج ننموده‌ام و هرگز قصد فروش منزل را ندارم. 

وی افزود:‌ شاکی در اظهارات خود با بیان اینکه این تماس‌ها موجب سلب آرامش و آسایش خود و خانواده‌ام شده است، خواستار رسیدگی به شکایت خود می‌شود. 

رئیس پلیس‌فتا استان‌ فارس گفت: پس از تشکیل پرونده در پلیس‌فتا استان فارس، کارشناسان اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز كردند که در ادامه مشخص شد، متهم مستأجر شاکی است، که با درج آگهی با قیمت غیرواقعی از فروش منزل وی در سایت دیوار برای شاکی ایجاد مزاحمت نموده است. 

سرهنگ رجبلی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه می‌شود اما در ادامه با رویت ادله دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و شرح ماجرا را اینگونه بیان می‌کند، پس از اینکه متوجه شدم صاحب‌خانه قصد فروش منزل را دارد تصمیم به منصرف کردن وی از این کار گرفتم و چون که نتوانستم کاری انجام دهم به فکر انتقام‌گیری افتادم که با داشتن مشخصات و شماره تلفن وی اقدام به درج آگهی در یک سایت تبلیغاتی و کاربر محور با موضوع فروش منزل با یک سوم قیمت واقعی كردم. 

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه فضای مجازی در امتداد فضای واقعی وجود دارد، هشدار داد: این فضا برای تسویه حساب‌ها و انتقام گیری شخصی افراد نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار