سطحی کیفی آثار در حوزه کتاب کودک و نوجوان در میان نسلی که من هم از آن نسل هستم، در سطح خوبی است.

پیام ابراهیمی، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جوانان در این حوزه گفت: سطحی کیفی آثار در حوزه کتاب کودک و نوجوان در میان نسلی که من هم از آن نسل هستم، در سطح خوبی است هر چقدر با این حوزه آشنا بشویم می توانیم آثار خود را در سطح بالاتری نیز عرضه کنیم.

وی افزود: یک دلیل کیفیت خوب آثار جوانان و نقطه قوت آن در به روز بودن آنها است. از طرف دیگر چون فاصله سنی جوانان با کودکان که مخاطبان آنها هستند، نسبت به نویسندگان کودک دارای سی سال سابقه کمتر است گودکان را بهتر درک می کنند و دنیایی که دارند به دنیای این قشر نزدیک تر است درک بهتری از کودکان دارند و این نیز از دیگر دلایل موفقیت جوانان در این عرصه است.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به بی پروایی به عنوان یک ویژگی جوان بودن بیان کرد: بی پروایی که در جوان بودن وجود دارد شاید سبب شود که بی پرواتر در حوزه کودک و نوجوان کار کنیم. اما مهمترین دغدغه نویسندگان جوان در حوزه کودک و نوجوان این است که کتاب های آنها دیده و خوانده شود و به دست مخاطب اصلی اش که کودکان هستند، برسد.رسیدن کتاب به دست مخاطب در این حوزه پروسه خیلی طولانی را طی می کند . با وجود آنکه مخاطب کمی در این زمینه وجود دارد .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار