مشهد؛

دستگیری 2 سارق حرفه ای در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم منزل و ابزارآلات ساختمانی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 2 سارق حرفه ای در سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ سید محمدهاشم زاده هاشمی گفت: این سارقان حرفه ای 26 ساله سرقت های خود را از ساختمان های نیمه کاره در مناطق شمالی و شهرک صنعتی خاوران در جنوب شهر سبزوار انجام می دادند.
وی افزود: سارق لوازم صنعتی در شهرک خاوران با شناسایی مغازه های فروش ابزارآلات صنعتی دارای ضریب امنیتی اندک با صاحبان آن مغازه ها طرح دوستی می ریخت و سپس دست به سرقت می زد.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: این فرد پس از دستگیری و انجام بازجویی های تخصصی به 10 فقره سرقت از مغازه های فروش تجهیزات صنعتی از شهرک صنعتی خاوران این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ هاشمی افزود: طی بازرسی از محل اختفای این فرد ابزارآلات صنعتی شامل موتور جوشکاری، موتور پمپ، کفکش و امثال آن کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به سرقت های سریالی از ساختمان های نیمه کاره در مناطق شمالی شهر سبزوار گفت: همچنین متهم دیگر با استفاده از تاریکی شب سرقت های خود را انجام می داد.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: این فرد پس از انجام بازجویی های به 15 فقره سرقت از خیابان های ابومسلم، رازی و پاسداران این شهرستان اعتراف کرد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، حرفه ای ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار