مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تردد ۳۵۴ هزار وسیله نقلیه تنها طی روز گذشته در جاده های مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مسعود مصدقی گفت: در روز گذشته ۳۵۴ هزار و ۹۲ وسیله نقلیه در ۲۸ محور اصلی استان خوزستان تردد کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۷۸ هزار و ۴۵۳ وسیه نقلیه سنگین و ۲۷۵ هزار و ۶۳۹ وسیله سبک بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، محور بندر امام خمینی - ماهشهر به عنوان را پر ترددترین محور اعلام کرد و گفت: محور بندر امام خمینی به ماهشهر با ۱۷ هزار و ۹۰۰ تردد در جایگاه نخست از نظر میزان تردد در استان قرار دارد. و به ترتیب محور اهواز به اندیمشک با ۱۵ هزار و ۵۸۳ و سه راهی کوپال به اهواز نیز با ۱۲ هزار و  ۱۹۵ در جایگاه های دوم و سوم از میزان تردد در محورهای اصلی خوزستان بوده اند.

وی همچنین به تردد در کریدورهای اربعین اشاره کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در مسیر اهواز به سوسنگرد ۱۰ هزار و ۵۰۴ دستگاه، در مسیر اهواز به خرمشهر ۳۹ هزار و ۴۶۳  دستگاه و در مسیر مواصلاتی اهواز به آبادان هشت هزار و ۳۹۴ وسیله نقلیه تردد کردند.

مصدقی گفت: همچنین در روز گذشته محور بستان به چذابه یک هزار و ۷۹۹ دستگاه و مسیر اهواز به اندیمشک ۱۵ هزار و ۵۸۳ تردد را داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.