رقابت های تکواندو قهرمانی جهان - کانادا

آغاز رقابت هوگوپوشان ایران با پیروزی

هوگوپوشان نوجوان ایران نخستین روز از رقابت های قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در نخستین روز از یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در رده نوجوانان که از امشب با شرکت 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان به میزبانی کانادا آغاز شده است ، هوگوپوشان نوجوان کشور به روی شیاپ چانگ رفتند.

این مسابقات در شهر بورنابی کانادا آغاز شده است و کشورمان چهار نماینده در نخستین روز این رقابت ها دارد. مبینا نژاد در وزن 42- کیلوگرم ، سیده کوثر حسینی در  وزن 44- کیلوگرم ، امیر ولی پور در  وزن 45- کیلوگرم و حمیدرضا هادیان در وزن 48- کیلوگرم نمایندگان ایران هستند.

در وزن 42- کیلوگرم مبینا نژاد برابر گارسیا تکواندوکار مکزیکی قرار گرفت و با اختلاف امتیاز 12 - در راند دوم ، موفق به کسب پیروزی شد.

در وزن 44 - کیلوگرم ، سیده کوثر حسینی در برابر پاناگوتا تکواندوکار قبرسی به روی شباپ چانگ رفت و در نهایت با نتیجه 4 بر 0 حریف را شکست داد.

در وزن 45 - کیلوگرم ، امیر ولی پور در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و حمیدرضا هادیان نماینده وزن 48 - کیلوگرم با انصراف حریفی از امارات پیروز میدان شد. هادیان در مبارزه بعدی به رویارویی با حریفی از آرژانتین می رود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار